platforma dystrybucji biletów

Nasze usługi:      Dystrybucja biletów  |  Druk biletów  |  Kontrola biletów


ENGLISH
FAQ - najczęściej zadawane pytania

1. Skąd mam mieć pewność, że zakup biletu za pośrednictwem Wlotki.pl to nie zwykłe oszustwo?

Spółka Klubowe Media S.C., wydawca serwisów Wlotki.pl, TicketPlanet funkcjonuje na rynku dystrybucji biletów do 2004 roku. Zachęcamy do weryfikacji naszego portfolio imprez i wydarzeń, na które dytrybuowaliśmy bilety.

2. Dlaczego pieniądze za bilety mam wpłacać na konto firmy Klubowe Media S.C.? Co to za firma?

Firma Klubowe Media S.C. z siedzibą w Poznaniu, ul. Komornicka 42o/4, 62-069 Dąbrówka, NIP 777-309-06-12, jest formalnym wydawcą serwisów Wlotki.pl, TicketPlanet.info oraz aplikacji TicketPlanet na platformie Facebook. Wszelkie umowy podpisywane z organizatorami imprez są realizowane właśnie przez firmę Klubowe Media S.C. Dzięki temu, sprzedaż biletów jest zabezpieczona prawnie i uregulowana formalnie.

3. Na jakie imprezy były do tej pory sprzedawane bilety za pośrednictwem firmy Klubowe Media S.C.?

Wybrane imprezy:

- Global Gathering Polska
- Sensation Polska
- Sunrise Festival
- Creamfields Polska
- Mayday Polska
- Soundtropolis Polska
- 50 Cent Warszawa

i wiele innych. Pełną listę takich wydarzeń znajdziesz w dziale O Firmie.

4. Jak wygląda procedura zakupu biletów za pośrednictwem Wlotki.pl?

Najczęściej procedura zakupu biletów wygląda następująco:

- użytkownik wypełnia formularz zamówienia, w którym podaje swoje dane osobowe (imię, nazwisko, adres) oraz liczbę biletów dla danej imprezy, które chce zakupić
- następnie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia przychodzi informacja o numerze konta bankowego, na które należy wpłacić wartość zamówienia w ciągu 3 dni roboczych
- po wpłynięciu środków na konto bankowe użytkownik otrzymuje powiadomienie pocztą elektroniczną o tym fakcie
- w nastepnym kroku bilety zostają wysłane do użytkownika (pocztą lub pocztą elektroniczną w zależności od typu biletu), a potwierdzenie tego faktu zostaje wysłane e-mailem do użytkownika
- jeżeli na nasze konto bankowe nie wpłyną pieniądze w ciągu 10 dni od daty złożenia zamówienia, zamówienie takie jest automatycznie usuwane z bazy
- istnieje również możliwość płatności za zamówione bilety za pośrednictwem bezpiecznych serwisów Dotpay i PayPal (w tym również kartą kredytową).

5. Dziś wpłaciłem pieniądze, a nadal nie otrzymałem potwierdzenia, że pieniądze zostały zapłacone -dlaczego?

Ponieważ pieniądze na nasze konto wpływają niekiedy w ciągu 3 dni roboczych od dokonania wpłaty. Najszybciej piiądze docierają do nas, gdy zostają wpłacone w tym samym banku, w którym posiadamy konto. Najwolniej - gdy pieniądze wpłacane są na poczcie.

6. Czy mogę łączyć zamówienia, aby nie płacić dwa razy za przesyłkę?

Niestety nie ma takiej możliwości. Ze względów bezpieczeństwa bilety na poszczególne imprezy wysyłane są zawsze w osobnych kopertach.

7. Zakupiłem bilet na imprezę, chciałbym jednak go zwrócić, gdyż nie będę mógł dotrzeć na imprezę - czy jest to możliwe?

Zwroty biletów są możliwe tylko w przypadku odwołania imprezy. Niekiedy organizator imprezy przewiduje taką możliwość w innych przypadkach, jak np. zmiana terminu imprezy - wówczas stosowna informacja pojawi się w serwisie.

8. Impreza została odwołana, od kogo mogę otrzymać zwrot pieniędzy za zakupione bilety?

Wlotki.pl jest serwisem, który pośredniczy w sprzedaży biletów pomiędzy Internautami a organizatorami imprez, a zatem zasadniczo zwroty w przypadku odwołania imprezy realizuje organizator imprezy. Może jednak zdarzyć się, że zwrotami zajmuje się Wlotki.pl. Wszelkie informacje na temat zwrotów są publikowane na bieżąco na stronach serwisu i tam można znaleźć wszystkie informacje na ten temat.

9. Co to jest bilet elektroniczny?

Bilet elektroniczny to specjalna forma biletu w postaci pliku komputerowego w formacie Adobe PDF. W przypadku tego rodzaju biletów, po opłaceniu zamówienia, bilet możesz sam pobrać ze strony swojego zamówienia oraz wydrukować na domowej drukarce. Bilet elektroniczny jest przy wejściu weryfikowany elektronicznie, poprzez zczytanie specjalnego kodu kreskowego nadrukowanego na bilecie. Biletów elektronicznych nie wolno kopiować, ani okazywać osobom trzecim, ponieważ tylko pierwsza osoba, która okaże taki bilet na wejściu zostanie wpuszczona.

10. Jak działa bezpłatna rezerwacja biletu?

Po wypełnieniu formularza zamówienia, uzyskasz możliwość pobrania Potwierdzenia rezerwacji w formie pliku komputerowego w formacie Adobe PDF. Plik ten należy pobrać oraz wydrukować na domowej drukarce. Z tym dokumentem należy przyjść na imprezę, okazać go przy wejściu i opłacić zarezerwowane bilety. Po opłaceniu biletów, zostaniesz wpuszczony na imprezę. Podobnie jak w przypadku biletu elektronicznego, potwierdzenia rezerwacji nie wolno kopiować, ani okazywać osobom trzecim, gdyż tylko pierwsza osoba, która okaże dokument, będzie mogła opłacić i odebrać zarezerwowane bilety.

test ciążowybilety
INFORMACJE OFERTA DLA BIZNESU WYDAWCA SERWISU
 
FAQ - najczęściej zadawane pytania
Polityka prywatności i bezpieczeństwo
Regulamin sprzedaży
Kontakt
Dystrybucja biletów
Druk biletów
Kontrola biletów
Zarządzanie eventami
Klubowe Media S.C.
Poznańska 27
62-035 Kórnik

Polecamy:
Objawy depresji imiona męskie imiona damskie Objawy ciąży Test ciażowy testy na prawo jazdy